Matteplugg och onsdagsfynd

Den kyligaste dagen på länge har jag på mig den blå 60-talsälsklingen, strumpbyxor och kofta. Kappan glömdes kvar i bilen hela dagen. Burr! I morse packade jag in Henry i bilen och åkte till svärfar. Där fick Henry mysa i några timmar medan jag satt i ett hörn på skolan och pluggade matte, med en kalkonsmörgås i ena handen och pennan i högsta hugg. Vi får väl se hur det går på provet i morgon!
 
Efter skolan fyndade jag några småsaker på AMC i Finspång. Bland annat fick jag med mig en julbricka, äppel-julkulor och en kryddburk. Sen for hela lilla familjen till Linköping för att hämta retrobarnstolen som vi köpt via Blocket. Den kommer att passa Skrutten perfekt när han kan sitta upp alldeles själv.
 
Just nu ser jag fram emot morgondagen, trots att det vankas matteprov. Jag ska nämligen träffa fina Sara för en fika. Jag röstar för att vi går till Bagarstugan! Himla tur att Lotta visade mig detta fantastiska ställe.
 
 
Jag hann inte ta några bilder alls idag, varken på mig eller loppisfynden. Håll ut tills i morgon!
 
En slängpuss till er nya läsare som har hittat hit!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Kör hårt och lycka till! <3

Svar: Tack snälla du! <3
Bella

2013-10-17 | 08:36:18
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback