Den blå 60-talsdrömmen

Idag har jag på mig den fantastiskt fina, djupblå 60-talsklänningen som jag köpte i lördags på min och Lottas loppisrunda. Den sitter som en smäck och jag trivs kanonbra i den. Tyget är rejält och ganska tjockt. Ett perfekt höstplagg, helt enkelt! Dom flitigt använda plommonfärgade strumpbyxorna pryder mina ben och matchar klänningen megabra, tycker jag!
 
Nu tänker jag laga mat! Martin har önskat hemgjorda köttbullar och potatismos. Husmanskost när det är som bäst! Hoppas att ni alla får en himla bra och mysig lördagskväll!
 
 
Lördagsfin!
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Så jävla rätt på dig.

Svar: Tack fina du! <3
Bella

2013-10-13 | 11:59:07
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback