lördagsfyndade plagg

Känslan av att fynda fina saker är svår att slå! Igår fick jag med mig en hel hög med fina plagg för ca 300 pix. Allt passar perfekt att ha nu i höst och vinter, dessutom. Även Lotta hittade en hel del fint. Jag blev grön av avund när hon provade en kort, grå kavaj/jacka och såg ut som värsta 40-talspinglan! Himla fin, den där människan.
 
Nä, nu är det dags att visa lördagens loppisskörd!
 
 
Denna underbara 60-talspärla sitter som en smäck! Lotta och jag var överens om att den måste jag ha! Jag älskar kragen och den mustiga, blå färgen.
 
 
 
 
Vi skrattade lite åt att den här klänningen får en att se strikt ut, men den är faktiskt jättefin! Jag gillar den speciella, v-formade halsringningen. Jag lovar att visa hur den ser ut på så att man ser hur fin den är!

 
 
Ett par rutiga byxor fick också följa med hem! Perfekt hög midja och fina färger. Dom sitter inte riktigt som jag hade hoppats, men snart så!
 
 
 
Jag kunde inte låta bli två fina barnplagg för en tjuga styck. Brallorna kan nog Henry ha redan nu. Tunikan är väl gjord för flickor, men äsch! Himla fina färger och ett underbart mönster = kan inte låta bli.
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Alltså fy tusan vilka bra köp det blev igår!

Svar: eller hur! :D massa fint
Bella

2013-10-06 | 20:15:17
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Ida Nielsen säger:

Ah vad mycket fint du har! :D

Svar: hihi jag hittar en del emellanåt :D
Bella

2013-10-07 | 16:16:45
Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback