Galet länge sen

 
 
Nämen hej på er! Ni som ännu är kvar, efter den långa tiden av tystnad.
 
Jag kan ärligt säga att lusten att blogga tog slut. Pang, sen struntadejag bara i det. Lite orättvist mot er fina och trogna följare, såklart. Men en ska ju inte göra någonting som en inte känner för. 
 
Mycket har såklart hunnit hända under dessa månader, och livet är inte riktigt detsamma. Ni som har följt mig på Instagram har ju hängt med ändå, men det är värre härpå bloggen. Kortfattat kan jag berätta att jag snart ska bli sambo med världens finaste, att jag har fått fast anställning på mitt gamla jobb, att lillskrutten precis har fyllt tre och att jag har mitt livs första betalda semester att se fram emot. Annars ser det mesta ut som vanligt  - loppis, retrolägga, kattgos, inredning, lite målande, nya hårfärger...
 
Jag står lite i valet och kvalet hurvida jag ska skapa en helt ny blogg eller inte, men jag tror nog att jag behåller den här ändå. Den är ju faktiskt himlans fin, om ni  frågar mig! Men en ny och mer aktuell design är ett måste. Det kommer vartefter.
 
Kram på er! Kul att se att folk hittar hit trots min långa frånvaro ♥♀

Kommentarer
tyra säger:

vilken härlig och fin blogg du har!!

2016-10-06 | 02:38:01
Bloggadress: http://tyradisco.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback