Håruppdatering

 
 

Någon blå-lila nyans. Rätt fint ändå, tänker jag.

Kommentarer
Jenny säger:

Du är sjukt tjusig i vilken hårfärg du än väljer! 😀
Själv har jag precis provat ditt tips med att späda ut färgbomb (nr 500) med hårbalsam för att få rosa hår och det funkade hur bra som helst. Är helt makalöst förtjust i den färgen just nu! Googlade efter bra tips om att färga håret rosa och hittade då din blogg. Tog ett tag innan jag insåg att jag köpte en klänning av dig för inte så länge sen också, en mörkblå 50-talare med vita prickar som blev sommarens nya favorit!
Hoppas du hittar ny lust att blogga framöver när allt lugnat sig, så roligt att läsa dina inlägg! 😀
Ha det bra!

Svar: Tack, tack och tack fina du!Kul att både färgen och klänningen passade och blev bra! ♥
Ha det fint och tack ännu en gång!
Bella

2015-09-20 | 21:15:34
Catharina säger:

Tittade förbi och det var riktigt trevligt måste jag säga :)

2015-11-14 | 12:26:32
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/cathscorner/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback