Loppislördag med tiokronorsfynd och räkmacka

I morse var det tänkt att jag skulle stiga upp tidigt för att hinna göra mig fancy och sen hämta upp frugan skapligt. Men jag lyckades såklart försova mig rejält... Stressad och halvdan med rufsigt hår kastade jag mig in i bilen och for iväg till Finspång och hämtade upp en sliten Linnea som partajat halva natten. Sen blev det både loppisrunda och räkmackelunch i stan!
 
 
 
Inne på Erikshjälpen startade vi vår loppisrunda och jag spanade bland annat på dessa blomstrande brallor som tyvärr var alldeles för stora. Jag hade annars tänkt klippa av dom till shorts pga den superhöga midjan som jag ju älskar så.
 
 
 
 
Istället fick den här vita 60-talaren följa med hem! Den kändes varm och härligt mjuk. OBS. Fräschaste bilden.
 
 
 
Jag slog även till på en tjusig resväska och lite annat smått och gott. Den gula kannan var underbart söt men jag upptäckte ett stort nagg i sista stund och personelen i kassan kunde absolut inte sänka priset en aning. Tydligen. Sen strundate vi i det och fikade på räkmacka istället innan vi for hemåt till Båtstorp. Ikväll vankas det finmiddag och filmmys hemma hos oss medan Martin är iväg på äventyr.
 
 
 
Dagens bästa fynd blev denna fabulösa kappa med pälsdetaljer för ynka... Håll i er..! TIO SPÄNN! Rundad krage och trekvartsärm. Helt amazing. Jag fick dessutom med mig ett par klänningar som också kostde en guldpeng styck. Helt otroligt. (Och ja just det! Så här ser håret ut nu för tin!)
 
 
 
Och så här snajdig blev Martin efter gårdagens trim och klipp som vi (läs: jag) spontant ordnade med långt efter läggdags. Fancy! OBS. SUPER-MEGA-STOR BILD SOM TÄCKER HELA BLÖGGEN. Tur att han är så stilig den där knasbollen.
 
 
 
 

Kommentarer
Ella säger:

Älskar mönstret på blomjeansen!

Svar: Superfina! Hoppas att någon fab person hittar dom <3
Bella

2015-03-07 | 17:31:03
Bloggadress: http://Http://ellssecrets.wordpress.com
Louise säger:

Så roligt med loppisrunda :D

2015-03-07 | 18:50:27
Bloggadress: http://louisesyr.blogg.se
SaraNavjord.se säger:

Åh snygga grejer :)

2015-03-09 | 12:03:09
Bloggadress: http://www.SaraNavjord.se
Stina säger:

Men! Vad är det för priser?! Var?!

2015-04-02 | 23:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback