Två dagar här om veckan - sol, mat och fint sällskap

 
 
 
En varm och solig dag fick jag och Henry fint besök från Norrköping. Henrys underbara tanter. Mina fantastiska vänner. Dessa två tillhör onekeligen skaran med människor som jag allra helt omger mig med.
Vi spenderade dagen med att strosa omkring i solen, äta picknick i vår fina slottspark och loppa barnkläder i den där svinbra second hand-butiken som finns här i bygden. Henry trivdes i sällskapet och både åt chokladkex, spanade på förbipasserande lastbilar och försåg de lokala fiskmåsarna med mat. Tills det dök upp en hel flock som cirkulerade oss likt gamar strax innan vi lämnade vår mysiga picknickplat dvs...
Det var en fin dag som jag kommer leva länge på ♥ Jag saknar dem redan så att det värker i hjärtat!
 
 
 
 
 
Någon dag eller två senare bjöds det på svingod mat hemma hos mig. Tortillas med falafel, en massa grönsaker, groddar, champinjoner och stark tomatsås närmre bestämt! Martin och Henry gjorde mig sällskap i retroköket och vi åt så det stod härliga till. På mina nyloppade Prunustallrikar dessutom, dagen till ära.
Det var verkligen det godaste på länge! Och så löjligt enkelt dessutom. Sen den dagen har jag ätit exakt detta cirka tusen gånger! Eller ja. I alla fall tre gånger.


Kommentarer
Victoria säger:

Åh din väns tatuerade katt (smiley med hjärtögon).

Svar: Eller hur!
Bella

2015-07-06 | 16:29:45
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback