En röd korvskinnsklänning och en ny tatuering

 
 
 
 
 
Här om dagen fyndade jag den här tjusiga klänningen här hemma i byn. 40 pixiluringar kostade den och det måste väl ändå räknas som megafynd? Jag misstänker att den är en 90-talare som flirtar lite med 50-talet, men den blir ju inte mindre tjusig för det! Korvskinnet kallar jag den för med tanke på hur djävulskt tajt den är. Som ett sånt där rött och plastigt falukorvs-skinn, ni vet. Fast å va fin den är ändå! Och jag känner mig väldigt fin i den.
Jag är dessutom himla nöjd med mitt hår nu för tiden! Lockigt som bara den och lite lagom vilt. Och rosa förstås! 

Ser ni förresten att det har dykt upp ett ankare på min högerarm? Jajamen! Det hamnade där i fredags och min älskade vän Linnea har en precis likadan. Vi bestämde oss för att fira vår hittills livslånga vänskap och är hur nöjda som helst! Det är flera år sen vi började prata om vänskapstatueringar men det har liksom aldrig blivit av. Förän nu! Här hittar ni en tydligare bild på våra konstverk ♥
Nästa tid är bokad i augusti och jag längtar redan!

Kommentarer
Johan säger:

Snygg klänning.

2015-06-15 | 09:12:11
Bloggadress: http://finest.se/soulful
Alicia säger:

Alltså såååå fin klänning! Sitter ju som en smäck så 40 riksdaler var verkligen rena rovet - bravo! Även roligt liknelse med falukorvskinnet pga ser precis vad du menar samtidigt som klänningen är SÅ vacker och korvskinn sällan är det.

Svar: Tack snälla du! ♥Haha men visst är den väl korvskinnsröd ändå? Ett fint korvskinn minsann.
Bella

2015-06-17 | 11:31:14
Bloggadress: http://aliciasivert.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback