Söndag

En till från den härliga vårdagen i onsdags.
 
Idag har jag sovit och jobbat. Och sovit. Och strax ska jag åka till jobbet igen. Men det gör inte så mycket på en söndag när en ändå bara slappar och väntar på att den nya veckan ska anlända. Helgen har i alla fall varit finfin. Den har spenderats på jobbet och med vänner. Saltvattensakvariet har fått nya invånare och magen är fortfarande full av pizza och burgare!
 
Hoppas att er helg har varit toppen! ♥ Vi hörs snart igen!


Imorgon ska jag förresten försöka hinna visa er min nya fabulösa enhörningsväska och ett par glitterdojor som följde med i samma beställning!

Kommentarer
Ellen Lindberg säger:

Men alltså!?!??! Hur gulligt är det inte med vovven i väskan? Ca världens bästa idé för hundsäng!

Svar: Eller hur! Väskor passar verkligen till allt. Mika trivs asbra där i! <3
Bella

2015-01-20 | 19:37:42
Bloggadress: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback