Friday. My second favorite F word.


Efter en fullspäckad jobbvecka har helgen äntligen anlänt! Pjuh! Det är ett under att jag inte har exploderat inombords av både frustration och stress. Emellanåt vill jag bara slå folk i huvet med en stol. Men jag låter bli, trots trångsynthet, vardagsrasism och vardagssexism. Fast ibland är jag bra frestad...
 
Henry och jag inviger trots detta helgledigheten med fredagsmys på egen hand medan papput är iväg och mekar bil. Vi har ätit köttbullsmiddag, lekt med tågbanan och myst i soffan. Snart är det sovdags för Lillskrutten och jag funderar på att måla någonting skoj. Kanske ett porträtt! Fast en slö kväll på soffan vore också skönt. Det kanske behövs med tanke på att larmet ringer tidigt imorgon bitti. Det vankas familjeäventyr!

Hoppas att alla fina läsare får en mysig fredagskväll!

Kommentarer
Ellen Lindberg säger:

Ditt hår <3

Svar: <3
Bella

2015-02-07 | 19:20:47
Bloggadress: http://lindbergellen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback