Om en sorghatt och det perfekta höstläppstiftet

 
 
 
 

Jag vill aldrig ta av mig den här turbanen! Aldrig. Aldrig. Aldrig. Jag köpte den av en go loppisvän för säkert ett år sen men har aldrig använt den. Den är ju trots allt inte speciellt vardaglig. Men ack så mörk och vacker! Troligtvis har det funnits ett tillhörande flor som dolt förtvivlan och rullande tårar. Jag undrar vem som haft den och vem dennes kära var som slöt sina ögon för sista gången.

Denna tjusiga 60-talshatt förtjänar dock ett långt och händelsefyllt liv, så jag ska försöka ta med den ut på äventyr i höst, åtminstone en eller två gånger. Minst. Den är ju faktiskt himla fin tillsammans med ett mörkt läppstift, pannlugg och stora bryn!
 
Läppstiftet är förresten nyköpt på Make Up Store och heter Burgundy. En perfekt höstfärg om ni frågar mig!

Kommentarer
Jenny/Jema säger:

Superfin, du passar jättebra i den!
Jag ska nog köpa en billig svart turban på eBay,
för numera har jag i princip bara lugg,
allt det andra håret är superkort,
och på vissa ställen är där typ kala fläckar...
Mina föräldrar skulle fixa till min frisyr,
men det blev inte riktigt bra med andra ord..!
:(

Svar: Tack snälla! Turban är verkligen den perfekta huvudbonaden om man har en dålig hårdag eller vill piffa till sig enkelt! Det är dessutom enkelt att knyta en egen.
Hoppas att det löser sig för dig <3
Bella

2014-09-04 | 13:47:52
Bloggadress: http://jemarose.blogspot.com
Sara säger:

Ja den turbanen var verkligen bedårande :D Och läppstiftet! Måste inhandlas :)

Svar: Bästa höstfärgen! <3
Bella

2014-09-04 | 13:56:31
Bloggadress: http://itsjustmylife.bloggplatsen.se
Sabina säger:

Snygg du är!! :)

Svar: <3
Bella

2014-09-04 | 16:16:12
Bloggadress: http://minegensite.wordpress.com/
Vintage Johanna! säger:

Lika fin som vanligt!<3

Svar: Tack snälla <3
Bella

2014-09-05 | 12:33:11
Bloggadress: http://www.vintagejohanna.se
Emma i Malmö säger:

Turbanen är verkligen wow! Så fin.

Svar: Eller hur! Och nu blir jag ju sugen på fler haha! ;)
Bella

2014-09-06 | 01:42:11
Lotta säger:

Du alltså, vännen<3 Jag blir helt förlamad här, så fin du är juh! Och den där turbanen du vet, min absoluta favorit, time hight <3 <3 (den och Henry planerar jag sno från dig, eller kanske bara låna? ;) ;) KRAM!

Svar: Men tack snälla du!! <3 haha bäst jag håller koll på dem båda! ;) men klart du får låna! Kram!
Bella

2014-09-07 | 10:35:05
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback