Pinterest-pepp och tankar en grå torsdagsnatt ♀

 
 
Förlåt mig för min frånvaro här på blöggen! Jag jobbar massor som vanligt numera och när jag kommer hem orkar jag bara laga mat, mysa med Lillskrutten och Martin, dö en smula i soffan, gräma mig över diverse hårfärgsdilemman och möjligtvis spana runt bland bloggar och på Pinterest. That's Life nuförtin.

Okej då..! Det kanske hinns med ett och annat emellan. I veckan har jag varit i stan och syndat med Linnea. Jag shoppade ett par nya plagg för första gången på aslänge (Förlåt mig, åh loppisgudar!) och lunchade på fet thaibuffé. I helgen ska jag och Linnea dessutom partaja och så blir det utgång för första gången på evigheters evigheter. Jag tänker vara glittersminkad och glammig.
För tillfället är jag förresten lite off och saknar inspiration! Eller saknar och saknar... Mest är jag nog trött. Och så är det typ omöjligt att fota någonting här hemma i det här eviga mörkret! Jag har tutorials och guider i mitt huvud som vill ut, målningar som borde bli gjorda och så vill jag visa er nya grejor i vårt hem. Men vi får vara tålmodiga och hoppas att snön och det medföljande ljuset dyker upp snart och motar bort all gråhet. Tills dess får ni gärna önska saker som ni vill att jag ska blogga eller skriva om! ♥♀

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Man har sina dalar! Den här årstiden tycks göra så med en

2014-12-01 | 11:22:46
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback