Om en helg, en fars-dag-kladdkaka och ett rutigt vintagefodral

 
 
 

Halloj! Grattis till alla pappor på fars dag! Min egen har jag inte träffat just idag, men snart kommer Martin hem efter en lång dag på vägarna, och då ska vi fika på världens godaste kladdkaka. En tar ju tillfället i akt och utnyttjar alla tillfällen att baka liksom.

Större delen av helgen har förresten spenderats på jobbet och på soffan. När jag kom hem igår eftermiddag var det redan mörkt ute och jag somnade snart framför tv:n. Jag vaknade upp några timmar senare, ännu tröttare, och så snart Henry somnat för natten for Martin iväg och köpte pizza och äppelciderdricka. Vi spenderade hela kvällen framför dumburken och slötittade på Yes Man. En sån myskväll var nog välbehövlig ändå.
 
Idag har jag å andra sidan varit ledig hela dagen. Städning och bakning har stått på agendan. Och så tänkte jag fota den nyloppade klänningen som ni ser på bilderna ovan, men vi nöjer oss såhär så länge! Ett himla tjusigt fodral i vilket fall. Strax ska Henry och jag steka frasiga pannkakor och vänta på hans farmor som ska komma på besök. Senare kommer Martin hem med sitt saltvattensakvarium som han varit iväg och hämtat. Det ska bli spännande!

Hoppas att er helg har varit toppen! ♥

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Det man ser av klänningen ser verkligen tjusigt ut!

Svar: Lovar att visa mer av den en annan dag!
Bella

2014-11-09 | 22:21:09
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback