Jakten på den perfekta kappan är över! Eller..?


Den senaste tiden har det regnat vintagekappor! Dom har dykt upp på mina gamla vanliga favoritställen där jag nästan alltid fyndar billigt, men denna höst har varit något utöver det vanliga. Åtminstone fem megabilliga och urtjusiga kappor med bra passform har fått följa med hem under hösten. Jag har helt enkelt blivit blixtförälskat varje gång! Och nu har det alltså skett igen. Denna gång nappade jag på en grå ullkappa med korta ärmar, stora knappar och rundad pälskrage. Den är minst sagt fantastisk! Jag fick syn på den i sista sekunden innan jag skulle bege mig vidare till en annan butik och det var väl himla tur. Det är denna kappa jag har letat efter men aldrig hittat. Inte förrän nu. Den är äntligen min och jakten är över för denna säsong. Eller..?

Idag har det varit mörkt och trist ända sen jag kom hem från jobbet. Dessutom har vi varit iväg och gjort ärenden och hämtat vår nya bil under hela eftermiddagen, så roligare bilder får ni se allt eftersom!

Hoppas att er onsdag har varit fin ♥

Kommentarer
Fredrikapåvinden säger:

Urtjusig!

2014-11-06 | 19:07:08
Bloggadress: http://fredrikapavinden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback