Gammal kärlek rostar aldrig - En tjusig, ny vintageklänning

 
 

 
När Lotta och jag for till grannstaden Linköping här om veckan för att spana på loppis så köpte jag ju bland annat en tjusig vinterkappa och lite annat smått och gott. Ett av dom bästa fynden är denna rostfärgade, mönstrade klänning som verkligen skriker höst! Tänk er denna goding en varm septemberdag när trädens blad börjat gulna! Fast den passar förstås finfint resten av året också. Jag kan förhoppningsvis premiäranvända den inom en snar framtid och tänker att den kan matchas med grovstickade strumpbyxor och en fin, kort kofta. Kanske en hatt vore på sin plats! Vi får väl se ♥
 
Strax ska jag hänga tillbaka fyndet på klädställningen och fortsätta med vegopytten som blir dagens middag. Senare åker jag till jobbet för andra gången idag och blir borta resten av kvällen. Jag är megatrött idag men har i alla fall hunnit vila lite och krama på lillskrutten och Mika nu i jobbpausen. Pjuh! Det är inte alltid så lätt att vara vuxen...

Kommentarer
Evelina säger:

Riktigt fin klänning! Blir avundsjuk!
Skulle du vilja lägga ut ett kort på hur premiäranvändnings outfiten blev sen? :D Hade vart jätte roligt att få se!

Svar: Absolut det fixar jag en ljus dag framöver! :)
Bella

2014-11-20 | 16:22:13
Bloggadress: http://https://twitter.com/PetterssonEve
Malin säger:

Åh vilken tjusig!
I vilken second-hand affär hittade du denna skönhet?

2014-11-21 | 10:27:51
Kajsa säger:

Så himla fin klänning!

Svar: Eller hur! Hade tur som hittade den i sista stund! :)
Bella

2014-11-24 | 12:11:27
Bloggadress: http://kobranhuggertill.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback