Blont, platt och lite smutsigt

 
 
 
Ja, så kan en väl beskriva mitt hår just nu. Den fantastiska rosa färgen har tvättats ur och kvar blev denna blonda nyans. Helt okej ändå tänker jag! Lite trist och halvtaskigt just nu, men det lär väl bli bättre sen framöver när det blivit en kallare nyans på det hela. Systra mi ska få fixa utväxten framöver också (om jag inte är alldeles för ivrig och råkar ta hand om det själv... ehehe) och sen blir det nog fina fisken! Blont passar ju till allt och det är nog den mest neutrala färgen jag någonsin haft om en bortser från svart och mitt egna råttgrå. Lite läskigt är det allt!

Löst kammade vågor har jag visst börjat experimentera med också. Jag funderar nämligen på att låta min fabulösa, korta feministlugg växa sig lång, och det här blir ju hyfsat fint på vägen dit. Vi får väl se hur det går! Om ett par dar har jag säkert hunnit ångra mig... Det är ju trots allt himla bekvämt med kort lugg! För att inte tala om himla fint. Och om jag känner mig själv rätt har jag nog både kapat luggen och slängt i en rosa färg inom nån vecka eller två. Rosa är ju bästa färgen! ♥

Kommentarer
Evelina säger:

Riktigt tjusigt! ;)

Svar: Taack!
Bella

2014-11-26 | 14:01:17
Bloggadress: http://https://twitter.com/PetterssonEve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback