Reportage om mig

 

Ikväll städar och styr jag här hemma inför fredag! Eller tja... Hittills har jag väl mest suttit vid datorn och kikat på Henry som leker med en virkad duk här bredvid. Lillskrutten vill minsann inte sova ikväll och börjar darra med läppen så fort man ens tittar mot hans rum. Efter en lång dag med mormor på stranden borde han vara megatrött! Men icke...

Men hörrni! Fredag var det ja. Då händer det spännande saker! En lokal tidning kommer hem till oss och gör ett reportage om mig. Himla roligt! Tills dess ska jag fixa och dona här hemma så att det blir riktigt fint och hemtrevligt. Och baka något gott att bju på, förstås!

Kommentarer
Trees, mamma i London säger:

Älskar din stil!! när jag får inreda mitt eget hus så kommer det var samma tema (årtioende;))
ända skillnaden är att jag klär mig rätt mainstream i jämförelse med dig, söta!

Svar: Åh tusen tack snälla du! <3
Bella

2014-07-31 | 01:00:45
Bloggadress: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback