Tokbilligt och fantastiskt tjusigt

 
 
 
 
För två (!!!) hundralappar kan man få ett tjusigt linneskåp som detta! Jag hittade det på en lokal köp- och säljsida på Facebook och passade även på att norpa en byrå, en enorm matta och en hel hög med gratisprylar! Snabb som vinden var jag, för såna här fina saker försvinner ju på två sekunder.

Detta linneskåp har förresten ägts av samma par sedan det köptes sprillans nytt någon gång under 60-talet. Det är himla välvårdat och med en gnutta teakolja kan det nog bli som nytt! Jag älskar att t.om. det fantastiskt fina hyllpappret finns kvar. Tänk om alla kunde vårda sina möbler som förr... ♥

Skåpet verkar trivas i köket och har tagit pinnsoffans plats under brick-hyllan, bredvid skafferiet. I det kan man förvara kökshanddukar, porslin och diverse husgeråd, tänker jag. Det återstår att se!

Kommentarer
retrobohem säger:

Älskar fina fynd med tillhörande fin historia. Gillar din stil och din blogg!

Svar: Tack så mycket! Du är jättevälkommen hit <3
Bella

2014-04-06 | 22:46:07
Bloggadress: http://www.retrobohem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback