Tallrikshyllan har flyttat

 
När stringhyllan tog tallrikshyllans plats vid köksbordet så fick den flytta hit...
(Ser ni förresten att vardagsrummet har fått en ny matta?)
 
 
 
...över vagnen med plåtburkar där den verkar trivas bra!
 
 
 
 
I bakgrunden skymtar man den där finfina klänningen som jag älskar att tjata om!
 
 
 
Ett av mina favoritfat från Riviera Keramik pryder det mittersta hyllplanet. Den stiliga pianokatten håller det sällskap!
 
 
 
Nedanför står två av husets flottaste koppar! Gustavsberg Röd Aster, formgivna av Stig Lindberg. Jag fyndade dom för en löjlig summa!
 
 

Överst på hyllan skymtar Iittala-glas och andra fina ting! Bredvid dom flotta kopparna står en riktig mormor-kneps-bok och väntar på att jag ska lyckas spilla något på en av mina finaste klänningar, eller att Henry ska lyckas få gräsfläckar på knäna. Där finns tips och knep för det mesta!

Jag är himla nöjd med hyllans placering och väggen ser inte lika naken ut nu. Ni vet ju att jag älskar att ha fina saker framme i stället för att gömma dom i skåpet, så hyllor som denna är riktigt fiffiga.

Kommentarer
Anonym säger:

Hyllan passar bra där! 👍

2014-02-12 | 21:13:37
Rebecka säger:

Fin inredning! :)

Svar: Tack! :)
Bella

2014-02-13 | 10:29:12
Bloggadress: http://nattstad.se/rebeckai
Lotta säger:

Isabella dom där röda aster får mig att dö lite av avund! Vilka fynd du gör!!! När ska vi på loppis ur igen? <3

Svar: Äsch då! <3 så snart lön kommit haha!
Bella

2014-02-13 | 10:42:26
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Matilda säger:

Blir helt till mig, så fina saker!

Svar: <3,
Bella

2014-02-13 | 11:34:17
Bloggadress: http://wishesandstars.se/blogg
Johannas Retro säger:

Superfint gumsan! Tallriken med ninsen är den från Lagerhouse? :)

Svar: Tack så mycket! Jajamen den är köpt på deras rea för ett par år sen <3
Bella

2014-02-13 | 12:35:22
Bloggadress: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback