Lucka 6; En bild från en resa du gjorde under året


Det har varit snålt med resor det här året. Den årliga fjällenresan med Martins familj blev av i mars. Jag susade ner för backarna på ostadiga ben och sen lärde jag mig massor! Den sista dagen for jag ner för backen som ingenting och det var så kul att jag aldrig ville lämna det vackra vinterlandet. Mellan åken sprang vi efter barn och drack litervis med varm choklad. Sen har det inte blivit några fler eller speciellt märkvärdiga resor. Men jag har verkligen uppskattat det lilla! Somriga loppisrundor på nya platser, helgturer i bubblan och picknick vid sjön.

Nästa år räknar jag med en något längre resa! Kanske bilar vi mot varmare breddgrader eller tar flyget till en annan del av världen. Vi får se! Men innan dess ska jag fira jul, jobba som en tok, syssla med hemlisar och fortsätta med Emilys julkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback