Lucka 5; En bild på dig som någon annan tagit

Jag ligger lite efter i planeringen... Jobb, jobb och jobb hela helgen lång har satt krokben för bloggandet, men vi kör på ändå med Emilys finfina julkalender som jag ju inte kunde låta bli att haka på även i år.


En snattad bild från när en trevlig tjej från Folkbladet var här i somras. Det var stekhett och jag hade solbrända axlar, lila hår och bara ben. Vi pratade om allt ifrån gammalt porslin och min blogg till hur det är att vara en ungdomstant som dricker te ur blommiga tekoppar med guldkant, sparar på allt och moralpredikar hejvilt. Jag visade henne runt i retrohemmet och berättade om gammelfarmors nalle, vår resväskehylla och om alla loppisfynd. Sen bjussade jag på äppelpaj med hemgjord vaniljsås som vi avnjöt i det varma solskenet ute i trädgården. Hon antecknade flitigt och knäppte några bilder. Det var en kul grej! Och dessutom hamnade jag bredvid ett reportage om F! i Finspång, vilket ju kändes himla fint ♀♥

Kommentarer
Life of Johanna säger:

Så fin bild

2014-12-07 | 21:37:06
Bloggadress: http://lifeofjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback