Lucka 12; En bild från i somras som väcker din sommarlängtan

Alltså sommaren! Årstiden som jag ständigt saknar och längtar efter så fort det är under 15 grader. Här kommer en lucka från Emilys julkalender lastad med sommarminnen!:

En bild på mig och Evelina, tagen av Lotta!


Det här är långt ifrån den charmigste bilden jag kunde hitta, men den symboliserar det jag saknar mest med sommaren just nu - feta picknicksmörgåsar med fetaoströra, strålande sol, värme, fina vänner, bara ben och armar, solbrillor, ljus och grönska. Jag saknar att kunna sitta i det ljumna gräset och prata om allt och inget. Jag suktar efter att få sätta tänderna i en pinfärsk, söt jordgubbe. Mina fötter längtar efter att få gå i vattnet längs strandkanten och känna sanden mellan tårna. Mina ben vill känna den ljumma vinden fläkta. Jag vill ge mig ut på spännande äventyr i vår gröna bubbla och besöka minst hundra nya loppisar och caféer. Jag vill ha sommar nuuu! ♥

 
 
 

Kommentarer
Victoria säger:

Älskar den här bilden av någon anledning. Så himla fina frisyrer och tatueringar! På er båda. Yay:-)

Svar: Taaack tjusiga du! <3
Bella

2014-12-13 | 18:47:49
Bloggadress: http://www.vicilovesvintage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback