Lucka 1; En bild från en dag du aldrig kommer glömma

Första advent bara flög förbi utan vare sig pepparkaksbak, julpynt eller gnistrande snö. Jag har jobbat nästan hela helgen och något julstök har varken hunnits eller orkats med ännu. Och om 23 dagar är julafton här! Helt sjukt. Det är med blandade känslor vi närmar oss den stora högtiden med stormsteg och jag tänker att det nog blir väldigt mysigt ändå. Vi ska köpa snälla julklappar som hjälper andra och jag ser fram emot en dag med familjen! Jag ska jobba ett par timmar på eftermiddagen och resten av dagen ska spenderas hemma hos mina päron. God mat, glöggmys och människorna jag älskar - toppen! <3

Men nog om det! Tills dess tar vi en dag i taget, och för att hitta inspiration och råda bot på mitt kassa bloggande hakar jag på Emilys eminenta bloggkalender som i år fokuserar på det gångna året! Vi börjar såklart med lucka ett: En bild från en dag du aldrig kommer glömma.
 
 
 
En dag jag aldrig kommer glömma... Jag bjuder på en bild på mig och Lotta från en färgsprakande kärlekshelg i maj. Prideparad, festligheter och roliga aktiviteter med några av de bästa jag vet. Så jäkla fint! Jag bar min nyköpta, rosa vintagekappa och syntes i lokal-tv tillsammans med flera hundra fantastiska människor som tillsammans promenerade längs Norrköpings gator med regnbågsflagga i hand. Lillasyster Flisan var också med under festligheterna! Och Lottas love (och min fina vän) Evelina förstås. Vi diskuterade asviktiga saker, gick på teater, fikade, gick på klubb och dansade hela natten lång. En wunderbar helg helt enkelt!

Jag hoppas verkligen att denna toppenhelg upprepar sig nästa vår och att den blir minst lika härlig som i år ♥♀

Kommentarer
Lotta säger:

awww vad glad jag blev då jag såg detta! Jag kommer inte heller glömma det! Inte heller kommer jag glömma den gång vi möttes på den där plantagen parkeringen, eller då vi tog en loppistur runt Glan. Eller då jag var hemma hos er första gången och åt så mycket god gryta och citronglass. Inte heller kommer jag glömma den otroligt roliga (trots allt)utgången vi hade 7 dec förra året, eller det helt galet fina tårta du gjorde mig till min födelsedag <3

Du är verkligen en helt underbara människa med så mycket hjärta och hjärna.
Isabella vilken otroligt fin människa du är och vad glad jag är över att få ha träffat dig och ha dig som min vän!

Svar: Redan så många fina minnen! Och fler ska det ju förstås bli <3
Tack tack tack fina du! Detsamma till dig tusen gånger om! Bästa Lotta!
Bella

2014-12-03 | 12:42:07
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback