Fryaårskalas

Kalaslördag! I eftermiddags vankades det kalas i Åby. Henrys kusin Astrid har nämligen fyllt fyra år! Vi åt alldeles för mycket fika (är det möjligt?) och hade det trevligt tillsammans med Martins familj.
 
Innan kalaset strosade vi omkring inne på Ingelsta i Norrköping och skapade på skor. Dessa fina ville jag ha! Men för det priset ser jag gärna att dom är i äkta läder, vilket dom inte va... Jag ska ta mig en funderare, men är så skeptisk till att dom håller speciellt länge. Fuskläder har ju en tendens att bli repigt och ganska nött i höstrusket! Jag kanske ska spana på Brandos eller någon liknande hemsida istället, men då finns ju risken att dom inte passar.
 
Ja ja! Nog om skor. Strax ska jag laga någon megasnabb lördagsmat och sen ska Martin och jag spela Tekken tills fingrarna blöder. Fast nä, inte riktigt...I vilket fall hoppas jag att ni får en fantastisk lördagskväll tillsammans med någon ni tycker om! ♥
 
 
Scrolla ner om du är redo att frestas!
 
 
 
 
 
 
Henry var trött och somnade i soffan. Skrutten ♥
 
 
 
Förresten... Ni vet såna där dagar då man känner sig sjukt snygg? Såna där fantastiska dagar då håret är finfint, kläderna sitter som en smäck och tre främmande människor ger en komplimanger och säger att man är megafin i håret? Idag var det en sån dag. Men vet ni vad? Jag tog inte en endaste bild av hur jag har sett ut under dagen! Vi hade så jäkla bråttom i morse att jag helt glömde bort... Äsch! Jag får väl ha på mig samma plagg en annan dag. Himla snajdigt med marinblå, veckad kjol, skepparjacka, svart blus, skärp och snygga höstskor... Jag kände mig superfin! Dagar som denna tycker jag om.
 

Kommentarer
Lotta säger:

Jag tycker du är vrålsnygg ALLTID! Ta på dig samma nästa lördag ;)

Svar: Äsch sötnöt! Javisst det kan jag nog göra ;)
Bella

2013-09-28 | 19:36:59
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback