Burr!

Burr! Idag är det inte många plusgrader ute... Men inte är jag bitter för det! Solen skiner och Henry och jag har varit på loppis. Vi har spanat runt i Finspång och jag hittade faktiskt några småsaker! Bland annat en stringlampa för 15 spänn. Dessutom hann vi med en liten tur till Erikshjälpen i Skärblacka. Där köpte jag fina fat, solbrillor och en saftkanna.
 
Idag premiäranvänder jag den beige-grå västliknande jumpern! Himla varm och skön. Till den har jag en svart basic H&M-kofta, halsduk och favoritjeansen. Håret får jag inte riktigt till som jag vill idag... Men äsch, vad gör väl det! Jag tog på mig en basker innan vi åkte.
 
 
Tre lager! Det är himla svårt att klä sig vettigt den här årstiden. Sjukt kalla mornar och kvällar, men hyfsat varma dagar. Nätterna ska vi inte tala om! Redan minusgrader...
 
En obligatorisk puss-bild!
 
 
 
 
Det var även premiär för skepparjackan! Halsdukspremiär var det också. Burr!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

vad fin du är ! super avis på ditt fina hår och din supersminkning <3

Svar: Äsch! ^^ <3 Du är ju alltid fin!
Bella

2013-09-25 | 19:23:37
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Anonym säger:

din blogg är bara suverän jätte kul att titta i.Det är ju min stil fast att jag inte har det hemma. Tycker det är roligt att köpa och sälja som du vet. Ring om du tänker komma. Har slagit igen för vintern.

Svar: Rolig att höra! Visst är det kul att köpa ;)
Bella

2013-09-26 | 11:01:56
ingbritt karlsson säger:

jätte kul blogg. Välgjord full med roliga ting. Du är välkommen att ringa och komma. Har stängt boden för vintern.

Svar: Åh man tackar! Absolut jag ringer någon dag så får vi se om du är hemma :) Är sugen på en av telefonhyllorna!
Bella

2013-09-26 | 11:04:57
Lotta säger:

Näe nu fan har jag stirrat på dessa fantastiska pinupbilder hur många ggr som helst och jag måset få veta vad det är för ögonskugga....!

Svar: Hihi :D Den ljusase (typ vit) är från nån liknande som den här: http://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/851254/images/2009/cimg4243_47296426.jpg från Loreal. Sen använder jag en skimrande mörkbrun från någon skabbig gammal palett. Typ en sån med tusen olika småfärger i och endast en handfull är snygga :) Men Loreals med flera färger är också kanon och är lik den jag har! Finns ju kit med typ 4-5 st som ska matcha varandra :)
Bella

2013-09-27 | 12:05:30
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback