onsdagsfynd

Just det! Jag köpte ett par gamla tidningar på en liten hemmaloppis också. Dom är från 30-, 40- och 50-talet. Jag ska rama in allesammans och hänga upp dom på väggen! Precis som med dessa.
 
Krukorna, som jag däremot hittade på en annan loppis, passar bra ihop tycker jag! Loppisen där jag köpte dom är proppfull och det finns grejer precis överallt, helt i oordning. Herrn som äger loppisen prissätter hejvilt. En del saker är superbilliga medan mycket är megadyrt. Finns det en stämpel är det tydligen automatiskt dyrt också. Men visst kan man fynda! Krukorna betalade jag femtio pix för.
 
På tal om den loppisen så ska jag nog ta med mig Lotta dit på lördag! Jag tror nog förresten att vi hinner gå igenom hela loppisutbudet här i Finspång. Allt ska synas och några megafynd måste vi väl ändå hitta?
 
 
Dom ska nog få stå i... Vardsgsrummet! Eller i köket... Eller kanske i pysselrummet! Vi får väl se.
Himla fina är dom i vilket fall.
 

Kommentarer
Lotta säger:

Jag ser jättemycket fram emot det! Men jag tycker du fuskar om du nu ska gå och kika igenom alla loppisarna bara dagarna innan ;p (skoja bara) jag är medaladdan inför lördag dock :)
KRAM

Svar: Haha jag gör mig beredd ;) Nejvars! Blev en fem-minutare bara! Nu ska jag hålla mig tills på lördag hahaJag ser fram emot det! Hoppas att Finspångs loppisar har något att erbjuda bara :)
Bella

2013-10-02 | 18:07:30
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Rockabilly Pinup Blogg säger:

Åh va fint! Jag vill också ut på äventyr snart! :)

Svar: Sommaren är ju loppisarnas årstid, men man kan fynda minst lika mycket på hösten! :) Ge dig ut och leta fynd :D
Bella

2013-10-03 | 09:03:42
Bloggadress: http://rockabillypinupblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback