loppisrunda med Lotta

Idag var jag uppe med tuppen! Bokstavligt talat... Jag hörde hur han tjoade där inne i hönshuset. Vädret har varit trist och regnet har fallit på mig, men det gör absolut ingenting! Jag har nämligen haft det himla trevligt tillsammans med fina Lotta. Vi har spenderat denna regniga lördag på diverse loppisar och avslutat med världens godaste laxsallad. På förmiddagen hann vi med Finspångs alla loppisar som höll öppet idag, plus lite till. Mitt första fynd blev en klassisk stegpall i jättefint skick! 75 pix kostade den. Snacka om megabilligt! Det måste nog vara det bästa fyndet på länge. Jag fick även med mig en hel hög med kläder hem från en av sommarens favoritloppisar, bland annat två klänningar och ett par snajdiga byxor. Jag lovar att visa er alla fynd under morgondagen!
 
 
En kanondag, helt enkelt!
Idag hade jag dock gårdagens klänning på mig tillsammans med gula strumpbyxor.
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Alltså bättre sätt att spendera en deppighöstdag på lär ju inte finnas! Isabella - tack jag gillade verkligen att hänga med dig! <3

Svar: Eller hur! Bättre att hålla sig inne på loppisar med någon härlig tjej än att vara ute i höstrusket :) Säger detsamma!
Bella

2013-10-06 | 10:18:30
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback