Gårdagens

I vinter, när snön gnistrar och julen närmar sig, ska jag ta fram dom klarröda äpplena och den fina julbrickan som jag köpte igår! Det är annars snålt med julsaker här hemma, men har fina förklaringar. Det är supermysigt med julsaker och pynt, men jag tycker inte att det passar in här hemma bland alla pastellfärger och roliga prylar. Allt är bra som det är, så jag bryr mig inte om att plocka undan saker för att ge plats för julsaker som ska stå framme i några enstaka veckor. Visst, någon liten tomte kan väl få smyga fram. Kanske en gran och någon julstjärna också. Gamla julkulor i glas är också himla fint! Martin älskar julpynt, så några prylar ska han väl allt få ha. Nä, nu fokuserar vi på hösten och glömmer bort att det snart är vinter och megakallt om bara några veckor!
 
 
Jag köpte även en kryddburk för en krona och en filt för en femma.
 
 
 
 
Så här ser förresten Henrys finfina retrostol ut!
En sån där snajdig som man kan vika ihop och göra ett lekbord av.
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Jättefin stol!

2013-10-18 | 08:30:06
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback