En loppad kappa och annat fint

Just det! Plaggen från dagens loppisrunda glömde jag ju att visa er. Jag fick med mig en kappa hem från min och Henrys minirunda. Jag spanade på den i förmiddags när Lotta köpte sin fina, men jag velade och lämnade åt sitt öde. Äsch! Nu är den köpt! Knappt en hundring kostade den och det är den väl värd?
 
 
 
Dom röda skorna var megabilliga och himla söta! Synd bara att sommaren är förbi.
 
 
 
Den här ska få bli knapplös och sen ska jag sy om ärmarna på så att dom inte är så vida. Det kan nog bli riktigt bra!
 
 

Kommentarer
Veronika säger:

Åhhh vilken fin kappa! Verkligen du. 👍

Svar: Den känns ganska bra! <3
Bella

2013-10-25 | 19:14:25
Lotta säger:

Tihii! Tittade oxå på den men en jacka/loppistur får väl ändå vara någon slags gräns...(har i nuläget några förmänga egentligen......) Fast å andra sidan kan jag ju inte låta bli fynd :) Tusen tack för idag!

Svar: Haha janån måtta får det allt va! :) tack själv!!
Bella

2013-10-25 | 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback