Fjädrar i hatten

Igår gjorde jag ett stopp hos min nyfunna vän och loppisägare Ingbritt. Ni vet, hon med sommarens favoritloppis. Den här gången köpte jag en julklapp till svärföräldrarna som hon snällt snokat reda på åt mig. En påse med prylar till mig själv fick också följa med hem! Bland annat två urtjusiga hattdekorationer gjorda av fjädrar. Helt oanvända med sina små lappar kvar till och med! Titta, så ska ni få se!
 
 
En snajdig rosa! Den här kan man ha som brosch när man vill piffa upp sig lite extra, tänker jag.
 
 
 
Denna svarta kan man sätta i håret! Det har i alla fall jag tänkt göra. Fast den är nog minst lika fin på en hatt!
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Men shhhhhit den rosa, fööööj (fy) vad fin. Kan man inte bara ha den som någon håraccessoar????
Det vet ju du bättre en jag, men verkligen superfin!
<3

Svar: Ja det kan man nog! :D ska klura lite på det... ;) <3
Bella

2013-11-29 | 21:43:22
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback