21 år ung

Ja, just det! Jag fyllde ju år i söndags. Numera är jag 21 år ung. Att säga 21 år gammal känns fel. Än räknas man väl inte som gammal? Eller?! Haha...
 
Vi bjöd i alla fall på hemgjord jordgubbsglass (plus en del annat gott!). Den var jättegod, men blev tyvärr alldeles för frostig! Det skulle bli en krämig semifreddo men blev liksom lite isig... Jag tror att problemet var att jag blandade i en för stor mängd mosade jordgubbar. Dom innehåller ju trots allt en hel del vatten! Nästa gång ska jag koka jordgubbarna och låta det mesta av vätskan koka bort. Det blir nog bra! Smaken blir nog mer koncentrerad också! Man lär sig av sina misstag. Jag delar med mig av receptet när glassen blivit som jag vill!
 
 
Lillasyster Flisan tog kalas-bilder ♥
 
 
 
 
 
 
Henry gjorde knasiga miner och skrattade ♥
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback