Lördag i det rosa köket

Idag har min kära fruga och hennes kille varit på besök! Fika och god mat, i den ordningen dessutom! I det här huset gör vi nämligen allt lite annorlunda... Man kan se det som en förrätt. Nästan i alla fall.
 
Köket är dessutom i stort sett färdigt! Småsaker som hyllor och nya köksstolar ska fixas vart efter, men det blir när det blir! Så här ser delar av köket ut numera (kassa iPhonebilder med dåligt ljus är ni vana vid...):
 
 
 
 
Köket är absolut inte felfritt och perfekt, men det har charm! Eftersom att köket är gammalt och lantligt så passar det med fina färger och mönstrade tyger! Udda och missmatchat på en matchat sätt, helt enkelt.
 
Bättre och fler bilder dyker upp med tiden..! Bilder på det som jag har bakat? Mja, en del ser ni ju på bilderna ovan. Men jag kan visa liiite mer. I morgon kan jag ta några fler fikabilder när lillasyster och hennes kille kommer förbi under eftermiddagen!
 
 
 
 
 
Recept och tips delar jag med mig av under morgondagen! (Eller aa, idag... Klockan är ju för tusan mer än 00.00!)

Kommentarer
Anonym säger:

Gud va mysigt, du har så skön stil Bella! :)

2013-02-17 | 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback