Lucka nr 5; berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark

Jag fortsätter att dela med mig av luckor från Emilys eminenta julkalender! Det är redan dags för lucka nummer fem.
 
Ett plagg som får mig att känna mig stark? Den var riktigt svår! Jag kom inte på något på rak arm, men efter en stunds funderande...
 
 
 
 
Denna svarta vintagepärla är en av mina favoriter! Jag bär den ofta vid lite festligare tillfällen och tänker nog aldrig släppa den. I den känner jag mig tjusig, festlig och man kan nog även säga att jag även känner mig ganska stark när jag har den på mig! Riktigt fin är den i vilket fall. Helt klart ett av mina favoritköp ♥
 

Kommentarer
Ida Nielsen säger:

Superfin! Jag har så kass bloggmotivation just nu, superkul kalender ju!

Svar: Tack fina du! Ja den är riktigt kul så än så länge kör jag vidare! :)
Bella

2013-12-05 | 20:18:46
Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/
Malin säger:

Tjusig!

Svar: tack snälla du <3
Bella

2013-12-05 | 21:47:47
Vicky säger:

asså din seglartjej är bara för snygg! har själv en hel sailorarm och dör för såna gaddar. NAJS.

Svar: Jag är helnöjd! Får tacka min fantastiskt tatuerare! :) Åh va spännande! Jag ska genast kika i din blogg!
Bella

2013-12-06 | 19:01:22
Bloggadress: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback