En megafyndad finklänning med rosor på

 
 
Ibland har en tur! Denna reproklänning fyndade jag tillsammans med annat tjusigt här om dan! En prasslig och sval sak med helcirkel-kjol och tyll. För att inte tala om det tjusiga rosmönstret! Den är från Ellos från början men jag hittade den i en lokal second hand-butik för fyra guldtior. F-Y-N-D. Det luktar 50-talsglamour och finfest om den och jag tror minsann att den ska få följa med ut på finare galej framöver! Om jag blir bjuden på något förstås ehehehe...

Jag köpte även en populär klänning från Indiska och två klänningar/tunkor till Henry.Fyra riktigt tjusiga plagg för 140 pix är inte fy skam. Vi kikar på resterande en annan dag tycker jag.

Kommentarer
LisaMarie säger:

Jättefin! Gillar kombon av rött och rosa och håller med om att den ger 50-talskänsla. Härligt när man kan göra såna där fynd.

2015-03-29 | 13:38:03
Bloggadress: http://lisamariesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback