Två nya 60-talare för fest och bröllop

 
 
 
 
 
 
 
Två tjusigt 60-talsklänningar har flyttat in! En kortkort brudklänning med spets och något vida ärmar, och en blå skönhet med plisserad kjol och transparent krage. Båda är superfina och den blå sitter som gjuten, men brudklänningen å andra sidan är ganska liten och jag kommer inte i den. Men den var ett megafynd på en bakluckeloppis så jag kunde inte låta bli! Framöver ska den få vara med på en fotografering med syster Flisan som säkert kan ha den alldeles perfekt, tänker jag. Jag ser henne framför mig med stort, högt hår med lockar á la sent 60-tal och tjock, vingad eyeliner!

Den fantastiska blå köpte jag via vintagegruppen på Facebook där jag har börjat spana en hel del på sistone. Just nu är jag ute efter en kort eller knälång 60-talsklänning med krage, så jag håller ögonen öppna! Tipsa mig gärna om ni får syn på någon sådan någonstans ♥
 

Kommentarer
Lotta säger:

Vilka viningar, vill se den blå på dig, nu, nu, nu! <3

Svar: Får ha på mig den i veckan och fota! <3
Bella

2014-09-06 | 19:12:00
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Anonym säger:

*finingar

2014-09-06 | 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback