I would wear pink because I knew my future was anything but rosy.

 

Jag tänkte bara kika in här och önska er alla en toppenbra lördag, denna småmulna septemberdag! ♥ Jag och skrutten är hemma och myser, städar och äter rödbetspaj medan Martin är iväg på nån bilträff i stan.

Och förresten! Smågrå dagar som denna, när man känner sig lite seg, påminns om världens orättvisor och ser idiotiska tv-reklamer med SD:are som talar om tiggeriförbud som någonting medmänskligt, behöver man minst sagt lite pepp! Skåda, dagens pepplista med bra saker som händer just nu och framöver:
 
♀ F! är, enligt nya opinionsundersökningar, på väg in i riksdagen och kommer tillsammans med de rödgröna att frånta SD deras vågmästarroll. HEJA! HEJA! ♥
 
♀ Jag kan glädjas åt att jag har en sån fantastisk och medmänsklig mamma som jag ska troligtvis genomföra ett litet projekt med i höst och vinter.
 
♀ Efter mer än ett år av sökande har Mysan hittat ett nytt hem som känns toppenbra och tryggt.
 
♀ Den 14:e vankas det valvaka med två av de bästa jag vet och tillsammans ska vi hurra när F! kommer in i riksdagen och verkligen gör skillnad! Jag är både nervös och förväntansfull.
 
♀ Jag tittar på min rödbetskladdiga, superglada unge som sitter här bredvid mig och sträcker fram en mumsbit som han bjuder på, och tänker att jag har det himla bra.
 
♀ En urfin vintageklänning är på väg hem till mig och jag vill prova den nu nu nu!

♀ Jag kan inte tjata om det nog många gånger - Jag är så sjukt jäkla nöjd med min hårfärg så det är inte klokt! Det är nog bland det bästa jag gjort på väldigt länge och jag känner mig som en riktig super woman! ♀♥ Och visst är det en bra statement-färg i tider som dessa?
 
 
Vad har ni att se fram emot framöver?


Vi ses och hörs hörrni! ♀♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback