First kiss

 
Flisan kan lukta sig till Make Up Store-rea på flera mils avstånd och igår var det inget undantag! 
 
 
 
Länge stod vi och spanade i läppstiftshyllan innan jag till slut bestämde mig för två stycken! Bland annat detta tjusiga ljusrosa som passar till det mesta, alla dagar i veckan.
 
 
 
Passar toppenbra till guld under ögonen, tänkte jag i morse när jag sminkade mig. Och ja, det blev väl tjusigt?
 
 
 
Sååååå tjusigt.
 
 

  First Kiss heter förresten läppstiftet! 100 pix kostade det och det är ju nästan halva priset. Pass på, vetja!
 

Kommentarer
Em säger:

Diggar färgen! Riktigt snyggt :)

Svar: Jag är helnöjd! :)
Bella

2014-09-02 | 21:41:17
Bloggadress: http://justanothervoice.blogg.se
Karin säger:

Åhhh ditt hår! Gjorde mig sugen att färga rosa igen : )

Svar: Rosa är bästa färgen! Go for it <3
Bella

2014-09-02 | 22:10:48
Bloggadress: http://oktoberfrosten.blogg.se
lovisa säger:

ramlar in här på måfå en sen måndagskväll och BAH slås av din skönhet. älskar älskar hårfärgen (har gett mig tusan på att ha en liknande nån gång, jobbigt bara med all blekning om krävs dessförinnan) och dina awesoma eyelinervingar! så himla perfekta. lär mig!

Svar: Men tack tack tack fina du! Blir ju alldeles röd om kinderna här hemma! Rosa hår är så himla fint men det kräver som du säger en del blekning och jobb. Men tar man det långsamt och har tålamod så går det finemang! Kul att du har hittat hit <3
Bella

2014-09-03 | 00:09:37
Bloggadress: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback