En söndagslista

...som jag brutalt snattade från megabra Sister Disco (läs läs läs läs!)
 
 
 
Jag kan: vara väääldigt blyg i vissa sammanhang.
Jag vill: vara modig.
Jag borde: säga ifrån oftare.
Jag skulle: vilja ha en eget hus på en liten gård där vi kan ha en minigris och ett par getter.
 
 
Jag gillar: när mina vänner hör av sig helt random och frågar hur min dag varit eller när vi ska ses och ta en fika.
Jag älskar: när Henry kastar sig i min famn och håller ett hårt hårt grepp om mig.
Jag måste: tro mer på mig själv.
Jag behöver: bli bättre på att städa och ha ordning runtikring mig.
 
 
Jag får: dåligt samvete när jag inser att jag har samvete över min kropp.
Jag kan inte: sluta tänka på alla de där människorna som lever ett tufft och orättvist liv.
Jag vill inte: leva i en värld där alla inte ses som lika mycket värda.
Jag borde inte: älta saker så mycket.
 
 
Jag gillar inte: att stressa över småsaker (men är queen av stress).
Jag älskar inte: supermånga människor, utan snarare några stycken och jättemycket ♥
Jag måste inte: acceptera rasism, sexism och annat idiotiskt.
Jag behöver inte: rätta mig efter alla trista mallar och normer.
 
 

Kommentarer
Frida Adolfsson säger:

Vilka är dina favorit loppisar? När jag bodde i Finspång gillade jag återvinningen och hans & greta. Nu har jag flyttat till Norrköping och har förälskat mig i myrorna. Har köpt väldigt mycket kläder där. Men även porslin, handdukar osv. Undrar om du har något förslag på loppisar här i Norrköping? :) Tack för en jätte bra blogg.

Svar: Ja återvinningen i Finspång är toppen! Tyvärr ska den lägga ner inom dom närmsta månaderna... :(Myrorna är också super! Jag brukar även åka till Hela Människan, Dahlbergs, Popsi, och Silly Market.
Tack själv! <3
Bella

2014-09-22 | 15:09:26
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Kul lista!

2014-09-22 | 16:43:38
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback