En finfin köfte och det där rosa håret

 
 

Nu finns det inte en endaste snutt med sommar kvar för det här året. Det är både kyligt och fuktigt om dagarna och vinden arbetar hårt för att slita ner de gulnade löven som bara blir fler och fler för var dag som går. Jag tänker att det är lite skönt med höst ändå. Det är ju trots allt en väldigt mysig årstid! Och det bästa av allt är väl ändå att säsongen för koftor, stickat och lager-på-lager är igång för fullt! Hurra! Det inviger jag med min nyloppade stickade jumper från Indiska som jag föll pladask för. Den kikar vi mer på en annan dag! Dessutom har håret fått sig en något intensivare och mer rosa färg för att lysa upp i höstmörkret. Rosa är bäst året runt, så är det bara.

Resten av dagen ska jag äta choklad, laga nån god gryta och kanske måla något kul om lillskrutten inte är allt dör busig.

Puss på er, mina fina läsare!

Kommentarer
Josephine Foto säger:

Heja rosa!
Du passar så bra i det, och det passar så fint till dina röda läppar!

Svar: Rosa rules!
Tack snälla! <3 jag trivs så himla bra i det!
Bella

2014-09-24 | 18:38:19
Bloggadress: http://fotografjosephine.blogg.se
ami säger:

Jag gillar verkligen ditt hår, så snyggt och i den färgen gör det bara bättre!

Svar: Åh tack! Rosa är bäst ♥
Bella

2014-09-29 | 13:29:23
Bloggadress: http://twofaced.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback