Atomic Wednesday Addams

 
 
 
 

Med en nyköpt vintageklänning och ett nytt, fräsigt läppglans är jag redo att ta mig an den här soliga fredagen! 60-talsklänningen är ett Tradera-fynd som jag hämtade på posten igår. Den sitter som en smäck och kommer att användas flitigt i höst och vinter. Och visst vandrar tankarna till Wednesday Addams! Jag lovar att ni ska få ser mer av den framöver. 

Läppglanset är från Make Up Store och heter Atomic. Jag grundade med svart kajal och tillsammans blir det en oslagbar kombo! Mörka läppar är otroligt snyggt, om ni frågar mig! Blomsterkransen har jag gjort själv och den har ni ju sett förut.
 
När Henry vaknat från sin middagslur ska vi nog ge oss av in mot byn. Jag har haft ett enormt sug efter att måla den senaste tiden och ska nog slå till på lite nytt material. Det är flera år sen jag satt för mig själv och lät tankar och bilder överföras till papper, men nu är det dags att återuppta denna härliga och avslappnande hobby och se om min konstnärliga ådra ännu finns kvar.
 
 

Kommentarer
lovisa säger:

grymt! och åh: vill jättegärna se mer av din/dina tatuering-ar! är det en sleeve på g måntro?

Svar: Visst, det kan jag ordna framöver! Det är en sleeve på g men det tillkommer nog tatueringar lite pö om pö och ingenting är planerat långt i förväg :) <3
Bella

2014-09-12 | 21:55:59
Bloggadress: http://polichinelle.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Älskar din nya hårfärg! (Har haft lite bloggpaus)

Svar: Tack snälla! Jag är helnöjd :)
Bella

2014-09-13 | 17:07:42
Bloggadress: http://madelein.se/
Olivia säger:

Åh älskar läppglanset! Va kostade de?:)

Svar: Det var på erbjudande så fick det för en hundring! :)
Bella

2014-09-26 | 16:00:59
Bloggadress: http://nattstad.se/olliie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback