Strass, horn och blomster på Halloween

 
 
Idag har jag börjat på jobbschemat och igår kom rosslet i halsen och snoret i näsan som ett brev på posten. Himla typiskt. Men mycket jobb blir det ändå och bloggen har ju hamnat lite på efterkälken. Inlägget om hur jag färgar mitt hår pastellrosa skulle ju ha slängts upp här för länge sen! Men det kommer framöver, jag lovar. Imorgon ska jag i vilket fall träffa Lotta för en fikadejt efter jobbet och det var sååå länge sen! Det ska bli megakul ♥

Snart är det ju förresten halloween och allhelgona också. En tid för pumpor, maskerad, mörker och mystik. Jag vet ännu inte om det blir någon maskerad för min del, men jag tänker pyssla ihop någon kul kostym oavsett. Att klippa, klistra och klura är verkligen det roligaste som finns! En stor huvudbonad med både blomster, strass och horn, tänker jag mig. Något vackert och mystiskt som för tankarna till ett hemlighetsfullt skogsväsen från en annan tid.
 
Ovan har jag samlat lite inspiration från Pinterest och det finns så jäklamycket fint! Horn, spets, natur och mörker. Ta en titt vetja!

Vad ska ni hitta på under allhelgona-helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback