Hen bakar stora, hen bakar små. Hen bakar några med socker på!

 
I eftermiddags, på självaste kanelbulledagen, kom mamma och systeryster Alice förbi med kanelbullar och en stor korg med trattkantareller! Det tackar en ju inte nej till.
 
 
 
Vi köpte kakor av Alice också eftersom att de samlar till en klassresa. Dom med choklad är fasligt goda!
 
 
 
Fast dessa chokladbollar med kokos är snäppet mumsigare! Ser ni förresten att jag har köpt en mjölkkanna till våra Kolorita-koppar? Och matchande gula fat eftersom att vi tidigare bara haft blå. Nu suktar jag efter en tekanna, men dom är både ovanliga och ganska dyra.
 
 
 
Innan hemfärd smakade vi på bullarna som jag bakade medan de var här. Det här receptet använde jag mig av och jag måste säga att dom blev fantastiskt goda! Bland dom bästa jag ätit tror jag bestämt. Med massor av smör, råsocker och kanel. Synd bara att dom blev stora som limpor...

Kommentarer
Ida Nielsen säger:

Synd? Näää!

Svar: Haha stora som dasslock men ändå envisas en med att äta flera! Goooott <3
Bella

2014-10-04 | 18:38:17
Bloggadress: http://hebreiska.blogg.se/
Veronika säger:

Dasslocken var supergoda! 👍
Tack för en trevlig eftermiddag. ❤️

Svar: <3
Bella

2014-10-04 | 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback