Alla borde ha en Lotta

 
 
 


En människa som Lotta borde alla ha i sina liv. En sån där toppenmänniska som alltid är klok och som både ger råd, peppar och stöttar! Vi skrattar tillsammans, fikar, diskuterar och visar loppisfynd. Och blir sjukligt bittra över saker och ting, förstås. Cirka jämt. Fast vi diskuterar ju fram lösningar och sen tänker jag att det nog vore bäst om vi två styrde världen istället!
 
Idag brummade jag iväg till stan efter jobbet för att träffa denna härliga böna. Och megabra Evelina med förstås! Vi satte oss ganska snart till bords och åt både salladslunch och wienerbröd i vanlig ordning. Det diskuterades barn, livet på landet, framtid, genus och feminism. Vi både suckade över dumma normer och skrattade åt fåniga vardagssituationer. Lotta visade dessutom sin nytatuerade arm och jag avundades den något enormt! Sen provade jag dom senaste hattfynden och kikade på nya klänningar i samlingen. En bra tisdagseftermiddag med andra ord! Jag åkte hem både proppmätt, glad och lättare i huvudet än på länge! ♥

Kommentarer
Flis säger:

Åh ni är så himla fina! <3

Svar: <3 <3 <3
Bella

2014-10-22 | 00:50:14
Lotta säger:

Oj herrejävlar vad rörd jag blir, älskade Isabella! Alla ska ha en sån som dig i sitt liv, kan knappt begripa att jag tidigare haft ett liv utan en Isabella i...Helt galet?! Power pussys -right? En behöver någon som är som en själv (Tycker precis lika) så att en inte är ensam där uppe på toppen;)
KRAM!

Svar: Älskade Lotta <3 Visst är det härligt att diskutera med någon som tycker likadant haha! :DKRAM
Bella

2014-10-22 | 15:49:35
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Mysigt

2014-10-24 | 11:18:39
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback