Sommardag med sval klänning

 
Snacka om sommarvärme! Klänning och barbent blev det för min del idag. Lillskrutten har varit utan jacka när han glassat runt i vagnen hela eftermiddagen. Vi har varit på bakluckeloppis, promenerat och sen köpt en snajdig solhatt till Henry. På loppisen fyndade jag några småsaker som jag kan visa vid något annat tillfälle!
 
 

Dagens klänning köpte jag för flera veckor sen men jag har inte visat upp den ordentligt här på bloggen! Den används flitigt och är en luftig och sval sommarfavorit redan nu. Den är nytillverkad men jag köpte den på Myrorna för 85 spänn tillsammans med en snarlik från samma märke. Perfekt att ha två att välja på när man vet att modellen sitter bra och bekvämt.
 
Hoppas att ni har en fantastisk dag i solen! ♥

Kommentarer
Lotta säger:

och den är SÅ fin på dig <3

Svar: Tusen tack! <3
Bella

2014-05-22 | 17:29:19
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Elin säger:

Åh, vad jag älskar din blogg! Jag får massor inspiration till både inredning och kläder samtidigt som du får mig att vilja satsa mer på min egen dröm om landet och hitta tillbaka till mina genusfunderingar från skolan. Tack!

Svar: Tusen tusen tack snälla du! Va glad och smickrad jag blir! Kul att du har hittat hit <3
Bella

2014-05-22 | 19:32:25
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Superfin!

2014-05-23 | 12:35:54
Bloggadress: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback