Ni är bäst ♥ men vad gillar ni?

 
 
 

Nu tänker jag vara lite sådär krävande igen och fråga er läsare...
 
Det är nämligen så sååå roligt att ni är så många som följer mig här på bloggen! Men jag undrar lite över vad du, som läser min blogg precis just nu, gillar med min blogg! Varför läser du den och vad gillar du bäst? Vill du se mer av någonting? 
 
Föredrar du när jag skriver om feminism ♀? Livet på landet? Inredning? Bilder på mig själv och outfits? Vintage och loppisfynd? Tutorials? You name it! Jag vill verkligen veta, så kom igen och kommentera så blir jag megaglad!

Min blogg kommer alltid att baseras på vad jag tycker om att skriva om och vad jag gillar personligen, men det är kul att höra hur ni tänker! Ni fina läsare är ju nämligen en stor del av min blogg och mitt bloggande, och ni är liksom bäst, helt enkelt ♥

Kommentarer
Ebba Molin säger:

är ett fan av feminism och inredning... gillar verkligen dina fina bilder också! kram

Svar: Allright! Tack! Kram <3
Bella

2014-05-09 | 10:41:59
Bloggadress: http://molinebbas.blogg.se/
Evelina säger:

Tycker det är oehört viktigt att du fortsätter skriva om feminism, speciellt i dessa tider. När jag själv inte har tid att skriva på internet är jag väldigt glad att andra gör det :) Dina bilder är också väldigt fina!
Vi ses den 20:e! KRAM

Svar: Tusen tack fina du <3Absolut! KRAM
Bella

2014-05-09 | 11:31:03
Angelica säger:

Livet på landet och loppis! Eller allt du skriver om. Fina bilder har du med! :)

2014-05-09 | 12:44:54
Christin säger:

Fortsätt med samma fina blandning som nu. Gillar retro och att bloggen både är färgglad och kul och samtidigt har substans.

2014-05-09 | 15:25:47
Sandra säger:

Alltså jag älskar hela din blogg, men feminism kan man ju bara inte få för mycket av!

Svar: YAY! <3
Bella

2014-05-09 | 18:53:11
Monstars - Karate Hottie säger:

Jag fastnade främst för din inredning och klädstil. Så himla cool stil! ^_^
Ha en bra kväll!

Svar: Tack snälla och tack detsamma! <3
Bella

2014-05-09 | 21:00:21
Bloggadress: http://monstars.blogg.se
Sandra Michaela säger:

Feminism och vintage :D

2014-05-09 | 22:47:36
Amanda säger:

Jag har följt bloggen ett litet tag och fastnade för dina fina bilder och din fina inredning! Och även dina höns! Jag är uppfödd på en gård och tycker det är kul med bloggare som har andra djur än katter och hundar :)

Svar: Åh va kul! <3
Bella

2014-05-10 | 17:57:28
Victoria säger:

Jag har inte följt dig så länge, men jag fastnade för din blogg för att vi bor väldigt nära varann, för att du verkar skriva från hjärtat & att se dian fina bilder :)
Älskar dina frukostbilder & dina outfits.

Svar: Åh va härligt! <3
Bella

2014-05-11 | 14:47:48
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Anonym säger:

Jag blir glad av alla färger som jag hittar inne på din blogg. Från din häftiga hårfärg till dina bilder på hem, kläder och prylar från loppis. Bilden från Pridefestivalen där din mamma var med var en extra krydda eftersom jag bor i Norrköping (nästan) och är förmodligen nästan i samma ålder som din mamma. Du är en tuff brud som vågar sticka ut, vilket gör en glad. Skulle vara kul om din mamma gästbloggade hos dig. Har ni samma åsikter? Vad är lika och olika? Och skulle hon våga färga håret i samma färg som du? Fortsätt blogga som du gör. Gillar dig och dina bilder <3 Kram från en som också kan gå gate upp och gate ner ;)

2014-05-12 | 23:09:11
Mia Hansson säger:

Jag blir glad av alla färger som jag hittar inne på din blogg. Från din häftiga hårfärg till dina bilder på hem, kläder och prylar från loppis. Bilden från Pridefestivalen där din mamma var med var en extra krydda eftersom jag bor i Norrköping (nästan) och är förmodligen nästan i samma ålder som din mamma. Du är en tuff brud som vågar sticka ut, vilket gör en glad. Skulle vara kul om din mamma gästbloggade hos dig. Har ni samma åsikter? Vad är lika och olika? Och skulle hon våga färga håret i samma färg som du? Fortsätt blogga som du gör. Gillar dig och dina bilder <3 Kram från en som också kan gå gate upp och gate ner ;)

Svar: Tusen tack snälla smälla du! Härligt att höra <3Bilden på Pride-paraden var på en kompis mamma, inte min! :) MIN mamma har dock både haft lila och rosa hår! Vi tycker nog lika om mycket, men inte om allt. Ärligt talat pratar vi inte mycket om politik, men jag vet ungefär vart hon står och vad hon röstar på, t.ex.! Hon är en riktig supermamma <3

Kram!
Bella

2014-05-12 | 23:11:38
Bloggadress: http://baralillaja.blogspot.com
Helena Högberg säger:

Jag tycker det är själva blandningen som är rolig, man vet aldrig vad som kommer i nästa inlägg :)

Svar: Åh va kul att höra!
Bella

2014-05-14 | 22:41:54
Bloggadress: http://loppisloella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback