Nytt megafynd i köket

 
Här hänger dom ståtligt - våra nyfyndade hyllor i String-modell. Dom är inte äkta Stringhyllor (Designad av Strinning), utan kopior som dock också är från svunna tider. Himla tjusiga i vilket fall!
 
 
 
Åtta gavlar och tolv hyllplan fyndade vi för en riktigt bra peng här om veckan. Här blir tre gavlar och 6 hyllplan tillsammans en riktigt rymlig och stor prylhylla!
 
 
 
Många av plastburkarna är också nyfyndade för en super-peng! Brödrosten stod ju förut i kökets lilla stringhylla, men jag tycker allt att en passar in bättre här.
 
 
 
Dessa urtjusiga röda plastburkar från Nilsjohan heter Bella! Som gjorda för mig med andra ord! Fyra fina Bella-burkar skapar ett litet torn överst på ett hyllplan.
 
 
 
Tillsammans med vårt fabulösa teakskåp bildar alltsammans en hel enhet. Som en helt egen möbel! Dom passar alldeles utmärkt ihop om jag får säga det själv. Som gjorda för varandra! Nu är den gröna hyllan som satt där innan (och inte alls passade in) ett minne blott. Denna flotta hörna i vårt kök är nu en given favorit!

Kommentarer
Elin säger:

Alltså, jag tillhör en av de där nya läsarna (Hurra för att ha hittat en ny finfin blogg - det är inte så ofta det händer längre!) och jag bara måste säga att ni nog har ett av de finaste köken jag sett! Suktar som en tok efter en egen liten gård och jag och min man har ställt in siktet på värmland/dalsland nu när vi pluggat färdigt i januari nästa år.

Man blir så tokigt peppad av att titta på allt ert fina - även om inspirationen inte kan iscensättas än ;) En kort, nyfiken-i-en-strut-fråga: du är från de norra regionerna av vårt avlånga land? Inte så många som säger plättar, tänker jag *ärke-lapplänning* Kram

Svar: Åh va kul att du har hittat hit! Hoppas att du trivs bra här på bloggen och hittar något intressant! <3 Hoppas att ni hittar ett riktigt drömhem i framtiden!
Jag kommer ifrån och är bosatt i Östergötland, så jag bor nästan i mitten kan man säga! Några mil utanför Norrköping, mot Örebro-hållet kan man säga :)
Bella

2014-03-26 | 13:20:43
Ilhana säger:

Riktigt snyggt!

Svar: Tack! :)
Bella

2014-03-26 | 14:08:35
Bloggadress: http://ilhana.blogg.se
Martina säger:

Plättar säger man även i Östergötland. :-)

Jättfint med låtsasstringen och alla snygga pryttlar!

Svar: Jag är ju bosatt i Östergötland ;)

Tusen tack!
Bella

2014-03-26 | 15:59:29
Bloggadress: http://oldshitandstuff.blogspot.se
Linnea säger:

Måste bara säga att jag älskar din stil, Verkligen jätte snyggt!

Svar: Åh va kul att höra! Tack snälla <3
Bella

2014-03-26 | 16:26:14
Bloggadress: http://livetsteaterfan.blogg.se/
Matilda säger:

Vilket fint kök du har!!!!! Mysigt också :)

Svar: Tack snälla! Vi trivs himla bra :)
Bella

2014-03-26 | 18:40:15
Bloggadress: http://inourfootsteps.blogg.se
JUNITJEJ säger:

Så himla fint du har det!

Svar: Tack snälla du <3
Bella

2014-03-26 | 19:46:33
Bloggadress: http://www.junitjejen.se
Ellie säger:

åh vilken dröm! Vart har du hittat den där underbara rosa köksvågen?

Svar: Köksvågen är nytillverkad och jag köpte den för flera år sen på House som fanns i Norrköping. Nu har dom dock lagt ner hela butikskedjan om jag fattat rätt :( Men dom finns nog på flera håll!
Bella

2014-03-26 | 20:09:17
Bloggadress: http://ellielindh.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa säger:

Åh så jäkla inspirerande!! :-)

Svar: Tusen tack!
Bella

2014-03-26 | 21:57:14
Bloggadress: http://madelein.se/
Ida Nilsson säger:

Vilken rolig och egen stil du har!

Svar: Tack så mycket! Kul att det uppskattas :D
Bella

2014-03-26 | 22:04:11
Bloggadress: http://idacnilssons.blogg.se/
Victoria säger:

Älskar den rosa vågen. Är den ny eller gammal?

Svar: Den är nytillverkad! Köpte den på House nät det fanns i Norrköping för ett par år sen :)
Bella

2014-03-27 | 14:15:08
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
ida säger:

Guuuud va mycket fina saker du har!!!! Vill ha allt ;)

Svar: Jag har både haft tur och varit envis för att samla ihop alla prylar, så dom håller jag noga koll på! Haha <3
Bella

2014-04-03 | 09:16:52
Bloggadress: http://iminetta.blogg.se
Raphaelle säger:

Så jävla sicken avis jag blir! Åh, taggar flytta hemifrån och skapa min egen vrå precis som DU. Var stolt över dina fina prestationer.

Svar: Åh tack snälla! Va glad jag blir <3 Hoppas att ditt framtida hem blir alldeles fantastiskt!
Bella

2014-04-03 | 10:57:58
Bloggadress: http://touslesgarconsetlesfilles.blogg.se
Kaiisa säger:

Ååååh så himla fint!! Längtar tills jag har ett stort hus som jag kan fylla med en massa härliga loppisfynd!

Svar: Tack så mycket! Det är härligt att ha mycket plats men man samlar på sig en hel del haha :)
Bella

2014-04-03 | 17:50:05
Bloggadress: http://kaiisa.blogg.se
Martina säger:

Hej,
Får man fråga vad du gav för dessa hyllor? Jag hittade en sån här kopia (två gavlar, tre hyllplan) i väldigt gott skick på en loppis idag, men de begärde som för en äkta (850 kr). Vad är rimligt att betala tycker du? Jag googlade och hamnade här hos dig! Fin blogg! Mvh Martina

Svar: Hej!Vi betalade 900 kr för sammanlagt 8 gavlar och 12 hyllplan (varav 2 var ganska dåliga men funkar ändå)! Det var verkligen ett fynd! Jag har sett likadana kopior som dessa för 1500 kr för 2 gavlar och 3-4 hyllplan :) Tycker du verkligen om den så slå till vetja! Annars kan det å andra sidan dyka upp ett fynd om man väntar tålmodigt! Kram Bella
Bella

2014-08-11 | 22:57:16
Martina (igen) säger:

Hej igen! Tack för ditt snabba svar! Nu har jag köpt kopian, men jag dealade till mig en stor bykkorg som jag har varit på jakt efter länge också, så man kan säga att jag gav 600 kr för kopian nu. Jag ville verkligen ha den och var beredd att ge 850 också, även om det enligt mig är lite väl mycket för en kopia! :-)

Svar: Hoppas att du blev nöjd! Det är ju huvudsaken :) Jag tycker själv att dessa hyllor är toppenfina trots att de inte är äkta Strinning och de ör helt klart värda ett par hundralappar!
Bella

2014-08-12 | 17:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback