Ni är så jäkla fina ♥


Allt fler hittar hit och det är så himla kul! Jag blir alltid lika glad när det ramlar in en kommentar från er fantastiska läsare. Så jäkla mycket pepp och fina ord så det är inte klokt! Även den allra gråaste dag blir så mycket bättre och mitt humör trappas upp tusen gånger om när jag ser att ni varit här och lämnat ett litet spår efter er. Ett litet minne som låter mig lära känna er ännu lite närmre. Åh va ni är bra ♥

Jag har förresten klurat lite på det här med ny design och header i bloggen! Jag hade en idé som ovan, fast jag går nog en annan väg. Tror jag. Kanske. Det var en snabb testbild i alla fall! Icke-minimalistisk, lite rörig, färgglad och ganska jag. Vi får se vad som händer (eller inte händer) med den och dom andra. Det ska såklart bli en header som speglar mig och vad min blogg handlar om, så att ni läsare vet var ni har hamnat när ni klickar er hit. Håll utkik vetja så dyker det nog upp något skoj inom en snar framtid!
 
 
EDIT: Jag klickade mig in på Underbaraclaras blogg och hon hade precis skrivit ett intressant kommentars-inlägg! Spana in det vetja. "För jag tror att just det där vänliga, vardagliga småpratet och bekräftandet av andra är både relationsbyggande och relationsvårdande. Något som det här samhället är i skriande behov av." Pepp och snälla ord regerar!, instämmer jag.

Kommentarer
Martina säger:

Glad pepp coming up. Snygg ny (?) hårfärg?
Otroligt fin bild! KRAM

Svar: Relativt ny! Det började som mer rosa för ett par månader sen och har nu utvecklats till något lavendel-lila-aktigt! :) Tusen tusen tack! <3
Bella

2014-03-25 | 15:41:09
Bloggadress: http://oldshitandstuff.blogspot.se/
Anonym säger:

Tycker verkligen om ditt hår!

Svar: Tack du! Jag börjar bli riktigt nöjd själv :D
Bella

2014-03-25 | 18:22:54
Johanna i Kulla säger:

Fin bild, och fin blogg! Hittade hit via Retro Inspiration-gruppen på FB. Jättekul! Erat hem ser helt underbart ut! Kram Johanna

Svar: Tack så mycket! Kul att höra! Välkommen hit till bloggen <3
Bella

2014-03-25 | 21:22:30
Bloggadress: http://johannaikulla.blogspot.com
LIENE säger:

Så fin bild :) och vad söta hundar. Dina egna?

Man kan ju alltid föreställa sig hur det skulle vara om man själv hörde från någon annan det man just vill säga till en annan person.

Svar: Tack så mycket! Ja det är familjens dvärgpinschertikar :)<3
Bella

2014-03-26 | 09:10:42
Bloggadress: http://lifefromwithin.blogg.se
Pernilla säger:

Vilken fin bild och så härligt hem ni verkar ha :)

Svar: Tack snälla <3
Bella

2014-03-26 | 20:56:03
Bloggadress: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Linn Nilhammer säger:

Uppskattar verkligen när du påminner om din blogg på fb! Jag är dålig på att följa bloggar men fullkomligen älskar din så när jag blir påmind om den brukar det vara flera härliga inlägg att spana på! :D

Svar: Haha vilken tur! Så att det inte blir tjatigt menar jag ;) Du är så välkommen så! <3
Ps. Bloglovin har jag fastnat sjukt mycket för den senaste tiden! Så jäkla bra när man glömmer bort (som jag också ofta gör).
Bella

2014-03-26 | 21:23:47
Bloggadress: http://barnenibullerbyndrommen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback