Fröken Utväxt en solig söndag

 
Plommonfärgade strumpbyxor och min svarta gamla H&M-klänning utgör söndagsuniformen denna soliga vårdag! Solglasögonen (som jag ääääälskar) köpte jag för en löjligt billig peng förra säsongen och skärpet är second hand.
 
 

Ni kan förresten kalla mig Fröken Utväxt för tillfället men jag måste nog ändå säga att jag är himla nöjd med min lila hårfärg som sakta men säkert har utvecklats till denna kalla, tjusiga nyans! Tidigare var den ju typ knallrosa, men nu är färgen alldeles lagom om ni frågar mig!

Kommentarer
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

SÅ snygg! <3

Svar: Åh men tack! <3
Bella

2014-03-23 | 13:28:48
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback