Fantastisk kjol - perfekt för fikadejt

 
 
I eftermiddag ska jag träffa fantastiska Sara för en fikadejt. Det här blir en bra fika-outfit, tänker jag.
 
 
 
Kjol kan väl förresten aldrig bli fel! Speciellt inte denna som har den perfekta längden och en underbar blå färg.
 
 

För att inte tala om vidden! En kanonbra kjol om man vill snurra runt lite snajdigt. Tyvärr fick jag lämna lackskorna hemma med tanke på all lera och slask. Vintern har inte lämnat oss riktigt än... Alla kläder ni ser är förretsen second hand, från topp till tå. Blusen fick jag av syrran (som köpte den second hand) och ärmarna är kapade!

Vad ska ni syssla med en tisdag som denna?

Kommentarer
Lotta säger:

Vad ska en säga mer än att du ser helt fantastisk ut <3

Svar: Men tack fina fina du! Jag kände mig rätt fin igår faktiskt! Det var en sån dag (skönt måste jag säga!) <3
Bella

2014-03-05 | 12:08:26
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Skaffaren säger:

Fin :-)

Svar: tack! :)
Bella

2014-03-06 | 20:50:24
Bloggadress: http://skaffaren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback