Pastellhår


Tjo! Jag tänkte bara titta in och säga att jag är himlans nöjd med min hårfärg för tillfället! Lagom (så typiskt svenskt) pastell-lila. Men så är det ju så jäkla typiskt mig att samtidigt börja längta efter en annan hårfärg. Jaja, ett jäkla tjat om det här med hårfärger! Men det pågår ett evigt hår-krig i mitt huvud där jag klurar på och tänker kring nya idéer. Spontant och lite knasigt är min melodi! Men jag ska hålla mig till pasteller har jag bestämt. Pasteller är bäst ♥
 
Denna tjusiga färg är en förresten dröm! För att inte tala om längden och den perfekta hästsvansen. Meeeen... Jag får snällt vänta och låta barret växa. Saaakta sakta.

På tal om annat nu när jag ändå svamlar om hår... Jag ska minsann knåpa ihop en tutorial någon dag när jag har tid, Martin har blivit frisk och det är bra (och framför allt LJUST) väder. Jag har ju lovat att bland annat visa hur jag knyter mina tjusiga turbaner! Det är hög tid nu tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback